Saturday, February 16, 2013

Ojej jak dawno nic nie postowalam.

Niby nic sie nie dzieje ale wciaz u mnie cos nowego powstaje i zagladam na wszystkie glogi podziwiajac co kobietki wyczyniaja z roznymi materialami. Szyja, filcuja, maluja, rysuja i koralikuja i... dlugo by wyliczac bo zainteresowan cala masa i piekne powstaja dziela. Nie wszedzie moglam zostawic komentarz bo jakos utrudnil mi google ale podziwiam.
Przy okazji tego podgladania blogowiczek filcowniczek zawsze mysle czy da sie cos jeszcze nowego zrobic, innego. Wiekszosc czasu ostatnio schodzi mi na mysleniu co tu zmajstrowac bo obmyslec ale widze ze co raz trudniej bedzie.
Teraz u mnie kolekcja wiosennych szaliczkow i na  jedwabiu zakwitaja kwiatki i kwiatuszki :)






6 comments:

  1. Wszystkie bardzo piękne! Chyba czarujesz już wiosnę :)

    ReplyDelete
  2. Piękne ,kolorowiutkie ,wiosenne,ciepłe i baaaardzo miłe dla oka.Ślicznie pozdrawiam.Lila

    ReplyDelete
  3. Oj u ciebie to wiosna już zawitała ten ostatni to zachwycił moje serce pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Hallo Beata,

    that famous, but the 4. are very, very, very famous!

    Greatings
    Uschi

    ReplyDelete
  5. wow.Fantastyczny blog. Będę do Ciebie częściej zaglądać.

    ReplyDelete